Campania Fără alcool la volan
Campanie de conştientizare a efectelor consumului de alcool în rândul conducătorilor auto
Asociația Berarii României și-a propus, încă de la înființare, să acționeze responsabil față de consumatorii de bere din România, promovând consumul moderat și responsabil.
Astfel, lansarea unei campanii care are drept obiectiv informarea conducătorilor auto privind pericolele la care se expun atunci când șofează sub influența alcoolului, demonstrează încă o dată angajamentul social al Asociației.
Proiectul reprezintă o inițiativă pe termen lung de educare a șoferilor, lansat și derulat cu sprijinul Direcției Poliției Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, al Consiliul Național al Audiovizualului și al companiei Petrom.
Lansată în anul 2008, campania s-a derulat sub două concepte: Don’t Drink and Drive (2008 – 2009) şi Designated Driver (2009 – 2011).
Derulată în 2019 sub sloganul “O mamă la nevoie se cunoaște – FII CA O MAMĂ PENTRU PRIETENII TĂI”, Fără alcool la volan!, campania a avut loc în principal în mediul online, completată de activări offline.
„Susținem toleranță zero față de conducerea vehiculelor sub influența băuturilor alcoolice.Direcția Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române apreciază efortul de conștientizare a participanților la trafic cu privire la riscurile conducerii autovehiculelor în această stare și felicită Asociația Berarii României pentru inițierea campaniei „Fără Alcool la volan”. Vă asigurăm de tot sprijinul nostru la desfășurarea activităților ce contribuie la creșterea siguranței rutiere pe drumurile publice”, declară chestor de poliție Florentin Brăcea, Directorul Direcției Rutiere, Poliția Română.
“Vara e perioada ieșirilor cu prietenii, dar și momentul în care e bine să nu uităm de responsabilitatea la volan.
Petrom și-a unit forțele cu Berarii României și Poliția Română pentru o campanie esențială: Fără alcool la volan!
Construit în jurul unui personaj cheie, mama cicălitoare, mesajul i-a întâmpinat pe șoferi în stațiile Petrom, de unde au plecat la drum cu zâmbete și, sperăm noi, cu mai multă responsabilitate”, spune Iulian Ducuță, Petrom Brand Manager.
De-a lungul anilor, campania s-a derulat prin rețelele outdoor, pe TV și online.