Codul comunicarii comerciale
I. Preambul
Berea, atunci când este consumată în mod responsabil, este compatibilă cu un stil de viață echilibrat și sănătos.
În calitate de producători responsabili, vrem să ne asigurăm că marketingul berii îi are drept țintă numai pe cei a căror vârstă depășește vârsta legală pentru achiziția de alcool și că se face cu suficientă grijă, astfel încât să nu încurajeze consumul excesiv și iresponsabil.
Prevederile acestor Reguli de Comunicare Comercială pentru Bere reprezintă baza evaluării activităților reale ce țin de comunicările comerciale. Acest lucru permite industriei berii să dezvolte comunicări comerciale pentru bere în mod creativ și în concordanță cu valori precum:
- consumul ca experiență plăcută, personală sau socială;
- consumul ca activitate socială și consumul responsabil ca sursă de bucurie și relaxare;
- consumul responsabil ca parte a unui stil de viață sănătos pentru marea majoritate a consumatorilor;
- consumul trebuie să se facă cu moderație;
Pentru a menține încrederea consumatorilor, industria berii are interesul să se asigure că toate comunicările sale comerciale sunt reglementate în mod corespunzător, astfel încât acestea să fie considerate legale, decente, oneste, adevarate și acceptabile din punct de vedere social.
Descarcă Codul Comunicării Comerciale
Ca urmare a protocolului încheiat între Asociația Berarii Romaniei și Consiliul Român pentru Publicitate, pentru toate sesizările primite ce fac referire la comunicările comerciale care nu au respectat prevederile codului, un Comitet Etic RAC va analiza sesizările și va elebora o decizie în 3-5 zile.
Trimite o sesizare – apasă aici
Cum depun o sesizare? – apasă aici