Doua meciuri si o bere pe zi
Românii au savurat câte o doza de bere pe zi în timpul Campionatului European de Fotbal – Euro 2008.
Membrii Asociatiei „Berarii României” – Heineken România, InBev România, United Romanian Breweries Bereprod si URSUS Breweries – au vândut 1,92 mil hl de bere în iunie 2008, cu 10% mai mult decât perioada similara a anului precedent, când acestia înregistrau un volum de 1,73 mil hl. „Campionatul european de fotbal, precum si vremea buna din a doua jumatate a lunii iunie au fost premizele unui consum de bere mai ridicat în aceasta luna”, a declarat dl. Constantin Bratu, director general al Asociatiei „Berarii României”.
„În primul semestru al anului acesta, piata berii a ajuns la 9,9 mil hl, în timp ce membrii Asociatiei „Berarii României” au înregistrat un volum al vânzarilor de 7,9 mil hl. în 2007, acestia au vândut 7,3 mil hl de bere, cresterea fiind astfel de 8%. „Fata de anii precedenti, când ritmul de crestere al pietei a fost foarte alert, observam o încetinire a acestui trend. Pentru întregul an, desi perioada estivala de abia a început, estimam în continuare o evolutie a întregii piete de aproximativ 7%”, a completat dl. Constantin Bratu.
Membrii Asociatiei „Berarii României” îsi reafirma angajamentul de a construi o piata a berii puternica si responsabila în tara noastra. De la intrarea pe piata din România, acestia au investit în facilitatile de productie 766 de milioane de euro contribuind numai în 2007 cu 264 de milioane de euro la bugetul de stat.
Fondata în decembrie 2004, Asociatia „Berarii României” este cea mai mare organizatie de profil din tara noastra, acoperind 80% din industria berii din România. Principala misiune a organizatiei este dezvoltarea unei industrii puternice si responsabile. Având un puternic simt al responsabilitatii sociale, membrii Asociatia „Berarii României” desfasoara proiecte sociale de amploare la nivel national. Unul dintre acestea este programul binecunoscut în rândul liceenilor, „Alcoolul nu te face mare”, realizat cu sprijinul Ministerului Educatiei si Cercetarii si al Inspectoratului General al Politiei Române. începând cu februarie 2008, membrii Asociatiei au demarat o campanie de responsabilizare a soferilor privind riscurile de a conduce dupa ce au baut, în parteneriat cu Politia Rutiera si Consiliul National al Audiovizualului.