Romanii iubesc berea

Asociatia „Berarii Romaniei” lanseaza astazi campania „Romanii iubesc berea”, care are ca scop informarea adultilor cu privire la valorile acestui produs atat de apreciat, cu o istorie de mii de ani.

Membrii Asociatiei „Berarii Romaniei” – Bergenbier, Heineken Romania, Romaqua Group, United Romanian Breweries si Ursus Breweries – vorbesc acum cu o singura voce, asumandu-si un profund angajament pentru dezvoltarea culturii berii in urmatorii trei ani. ” este o dovada ca producatorii de bere sunt aici pentru a ramane si pentru a investi in Romania pe termen lung”, a declarat Dl. Jan Derck van Karnebeek, Presedintele Asociatiei „Berarii Romaniei”.
Campania este fundamentata pe 3 piloni principali, continand: o campanie adresata consumatorilor, prin activitati media dezvoltate pe conceptul ca momentele placute din viata merg bine cu o bere; cel de-al doilea pilon este cel de relatii publice, menit sa dezvolte si sa sublinieze mesajele adresate consumatorilor prin explicarea caracteristicilor produsului bere, iar a treia, foarte importanta pentru berari, consta in programe de responsabilitate sociala („Realitatea se schimba cand conduci baut”, un program adresat soferilor si „Alcoolul nu te face mare”, un proiect pentru adolescentii din Romania).
„Aceste trei componente sunt unite printr-un mesaj unic: consumata cu moderatie, berea ofera un gust minunat si o experienta placuta consumatorilor. Berea face parte dintr-un stil de viata sanatos si modern daca este consumata responsabil”, a adaugat Dl. Jan Derck van Karnebeek.
Campania media, al carei concept creativ este dezvoltat de Tempo, se va derula pe tot parcursul acestui an, continand comunicarea TV si in presa scrisa in perioada mai – iulie, si o componenta on-line, pana la sfarsitul anului. Cele doua executii TV evidentiaza faptul ca berea este o experienta placuta, care aduce oamenii impreuna, iar campania online ii invita pe consumatori pe profilul www.facebook.com/iubescberea unde pot gasi aplicatii atractive si interactive.
„Berea este mai mult decat o bautura fabricata din ingrediente naturale – orz, hamei, drojdie si apa”, potrivit lui Jeff Evans, un reputat editor britanic, autor al mai multor carti si ghiduri despre bere. „In Europa, berea este asociata cu convivialitatea. Acest lucru este cu atat mai adevarat in Romania, o tara latina ai carei oameni apreciaza foarte mult prietenia si timpul petrecut impreuna la un pahar de bere”, spune Dl. Evans.
Jeff Evans este scriitor britanic specializat pe tema berii, membru al British Guild of Beer Writers (Asociatia britanica a scriitorilor despre bere). A scris sapte editii ale Good Bottled Beer Guide, precum si The Book of Beer Knowledge si A Beer a Day. Jeff este reporter permanent specializat in domeniul berii, la tastingbeers.com (fosta revista Beers of the World) si All About Beer din SUA. Jeff scrie pentru publicatii precum What’s Brewing, Off Licence News, Morning Advertiser, Restaurant, Brewers’ Guardian si Class.
Asociatia „Berarii Romaniei” a fost infiintata in 2004 si include cinci dintre cei mai mari producatori de bere din Romania: Bergenbier, Heineken Romania, Romaqua Group, United Romanian Breweries si Ursus Breweries.

Sari la bara de unelte